Krajalnica spiralna Mr. Twister SEVERIN KM 3923

Krajalnica spiralna Mr. Twister SEVERIN KM 3923

225,00 zł (Brutto)
Zobacz Warunki Dostawy

Do przygotowywania różnych warzywnych spirali, pasków i plasterków za jednym przyciśnięciem

Ilość
Dostawa w ciągu 3 dni roboczych

  • dużo szybsze, łatwiejsze w obsłudze i dokładniejsze urządzenie niż mechaniczne tarki spiralne, idealne do przygotowywania małych i dużych porcji makaronu warzywnego

  • idealne urządzenie do utrzymywania zdrowej, świadomej i bogatej w witaminy diety

  • doskonałe urządzenie dla wegetarian, wegan, zwolenników surowej diety lub diety niskowęglowodanowej, a także osób z nietolerancją glutenu

  • wyjątkowo długie spirale z cukinii, marchewek, ogórków, ziemniaków, batatów, pasternaku, rzodkwi, buraków, jabłek, gruszek i innych warzyw i owoców

  • z dodatkowymi przystawkami krojącymi: do plasterków i krótkich pasków o różnych szerokościach do twardszych rodzajów warzyw i owoców

  • 5 różnych przystawek krojących do robienia spirali, pasków i plasterków i różnych szerokościach i kształtach: do wąskich ‘capellini’ (3 mm), 'spaghetti' (5 mm), 'tagliatelle' (9 mm), szerokich 'fusilli lunghi' (24 mm) oraz extra szerokich ‘pappardelle‘ (35 mm)

  • wyjątkowo ostre nierdzewne ostrza

  • obudowa z wysokiej jakości tworzywa sztucznego

  • podajnik o średnicy 6 cm

  • podajnik rury z blokadą bezpieczeństwa i bardzo długi popychacz do prostej i bezpiecznej obsługi

  • kontener wolny od BPA z rączką i wskaźnikiem zapełnienia

  • minimalne ilości odpadów, wszystkie resztki mogą być całkowicie dalej przetworzone

  • łatwe do czyszczenia - wszystkie zdejmowane elementy można myć w zmywarce, w zestawie pędzelek czyszczący

  • przyjemnie ciche urządzenie

  • urządzenie kompaktowe, gotowe do użycia i łatwe do przechowywania

  • praktyczny zwijacz przewodu

  • antypoślizgowe nóżki

  • włącznik on/off

  • smaczne i zdrowe przepisy kulinarne dostępne online w dowolnym momencie za pośrednictwem kodu QR

Severin
KM 3923

Opis

Moc
80 W
Kolor / materiał
szary/metalik-chrom-czarny
Pojemność
1250 ml
Nowy produkt

Pliki do pobrania

Przepisy_KM3923

Przepisy do wykorzystania krajalnicy KM 3923

Pliki do pobrania (2.58M)

Sklep www.severin.sklep.pl oferuje i akceptuje następujące formy płatności za zamówione towary:

 

1. Płatność elektroniczna przed odbiorem (przedpłata całej ceny za zamówiony towar) za pomocą

a) płatności za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl, za pomocą kart kredytowej i płatniczej lub szybkiego przelewu internetowego. Od strony technicznej polega to na przekierowaniu podczas transakcji zakupu do strony serwisu Przelewy24.pl i zalogowaniu się za pomocą danych dostępowych bankowości elektronicznej do swojego konta. Więcej informacji o serwisie Przelewy24.pl znajduje się pod następującym linkiem. http://przelewy24.pl/. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

b) przedpłaty bezpośredniej na konto sklepu, jeśli zostanie wybrana taka forma. Szczegółowe dane do wypełnienia danych do przelewu znajdują się poniżej:

IRMEDIA Ireneusz Kalinowski; Bank: Deutsche Bank Polska SA; Nr konta: 19 1910 1048 2215 8292 9322 0001

Informujemy, że w przypadku tej formy zapłaty (przelewu na konto) zamówiony produkt będzie zarezerwowany do 7 dni maksymalnie. Przy dokonywaniu przelewu konieczne jest podanie numeru zamówienia wygenerowanego przy składaniu zamówienia.

c) przedpłaty za pośrednictwem systemu PayPal. Do skorzystania z tej formy płatności konieczne jest posiadania aktywnego i poprawnie skonfigurowanego konta PayPal. Informacje o systemie PayPal - https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/home

 

2. Płatności za pobraniem za pomocą

a) płatności gotówką, ew. kartą (o ile taka opcja będzie oferowana przez firmę kurierską) kurierowi z firmy DPD przy odbiorze przesyłki. https://www.dpd.com.pl/

b) transakcji kartą płatniczą w Paczkomacie firmy InPost. https://www.paczkomaty.pl

c) płatności gotówką, ew. kartą (o ile taka opcja będzie oferowana przez placówkę lub pracownika Poczty Polskiej) kurierowi lub w placówce Poczty Polskiej

 

Podane powyżej formy płatności oraz terminy ich realizacji mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych warunków świadczenia usług przez operatorów płatności i banki, a także od okoliczności, na które ani sklep, ani banki czy operatorzy nie mają wpływu, takich jak wydarzenia losowe, a szczególności przerwy w dostępności do Internetu, przerwy w świadczeniu usług, itp. Niektóre Towary mogą mieć w szczególnych przypadkach ograniczone metody płatności. Dotyczy to zwłaszcza przypadków sprowadzenia zamawianych Towarów z innego magazynu niż magazyn własny Sklepu, o czym Klient będzie informowany na etapie składania Zamówienia za pośrednictwem formularza Zamówienia. 


Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.

  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Ireneusz Kalinowski IRMEDIA, ul. Powsińska 75 lok. 42, 02-903 Warszawa lub na adres: ul. Czerska 26/28, lok. 43a, 00-732 Warszawa, lub na adres poczty elektronicznej: sklep@severin.sklep.pl, numer telefonu +48 22 402 46 13, +48 501 752 462.

  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.

  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Ireneusz Kalinowski IRMEDIA, ul. Powsińska 75 lok. 42, 02-903 Warszawa lub na adres: ul. Czerska 26/28, lok. 43a, 00-732 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@severin.sklep.pl, numer telefonu +48 22 402 46 13, +48 501 752 462.

  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.


Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;

    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
DPD Krajowa (DPD Classic) DPD Krajowa (DPD Classic) 1-2 dni 16,00 zł brutto
DPD Krajowa za pobraniem (COD) DPD Krajowa za pobraniem (COD) 1-2 dni 20,00 zł brutto
Paczkomaty InPost Paczkomaty InPost 1-2 dni 15,00 zł brutto
Paczkomaty InPost za pobraniem (COD) Paczkomaty InPost za pobraniem (COD) 1-2 dni 20,00 zł brutto
DPD Niemcy DPD Niemcy do 14 dni roboczych 40,00 zł brutto

Powiązane produkty

(W tej samej kategorii znajdują się jeszcze 3 produkty)