Kuchenka mikrofalowa z grillem i termoobiegiem SEVERIN MW 7848

Kuchenka mikrofalowa z grillem i termoobiegiem SEVERIN MW 7848

600,00 zł (Brutto)
Zobacz Warunki Dostawy
Ilość
Czas realizacji do 14 dni z racji na konieczność dostawy z Niemiec

  • obudowa ze stali szlachetnej-drapanej

  • komora ze stali szlachetnej

  • 10 automatycznych programów gotowania

  • funkcje mikrofali i grilla programowane w oddzielnych kombinacjach

  • funkcja podgrzewania z termoobiegiem do 240 °C

  • 4 kombinacje ustawienia pracy mikrofali, funkcji gorącego powietrza i grilla

  • 5 poziomów mocy mikrofali włączając rozmrażanie w oparciu o czas i wagę

  • cyfrowy wskaźnik wielofunkcyjny, cyfrowy czasomierz z sygnałem akustycznym

  • cyfrowy 12 i 24 godzinny wyświetlacz

  • przycisk Quick do natychmiastowego rozpoczęcia pracy

  • ruszt do grillowania

  • ochrona przed dziećmi

Severin
MW 7848

Opis

Moc
900 W
Moc termoobiegu
2400 W
Wysokość komory
19,4 cm
Ilość programów
10
Moc grilla
1400 W
Średnica talerza
31,5 cm
Łączna pojemność wewnątrz
25 l
Efektywna pojemność użytkowa (wynika ze średnicy talerza obrotowego i wysokości komory)
15 l

Sklep www.severin.sklep.pl oferuje i akceptuje następujące formy płatności za zamówione towary:

 

1. Płatność elektroniczna przed odbiorem (przedpłata całej ceny za zamówiony towar) za pomocą

a) płatności za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl, za pomocą kart kredytowej i płatniczej lub szybkiego przelewu internetowego. Od strony technicznej polega to na przekierowaniu podczas transakcji zakupu do strony serwisu Przelewy24.pl i zalogowaniu się za pomocą danych dostępowych bankowości elektronicznej do swojego konta. Więcej informacji o serwisie Przelewy24.pl znajduje się pod następującym linkiem. http://przelewy24.pl/. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

b) przedpłaty bezpośredniej na konto sklepu, jeśli zostanie wybrana taka forma. Szczegółowe dane do wypełnienia danych do przelewu znajdują się poniżej:

IRMEDIA Ireneusz Kalinowski; Bank: Deutsche Bank Polska SA; Nr konta: 19 1910 1048 2215 8292 9322 0001

Informujemy, że w przypadku tej formy zapłaty (przelewu na konto) zamówiony produkt będzie zarezerwowany do 7 dni maksymalnie. Przy dokonywaniu przelewu konieczne jest podanie numeru zamówienia wygenerowanego przy składaniu zamówienia.

c) przedpłaty za pośrednictwem systemu PayPal. Do skorzystania z tej formy płatności konieczne jest posiadania aktywnego i poprawnie skonfigurowanego konta PayPal. Informacje o systemie PayPal - https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/home

 

2. Płatności za pobraniem za pomocą

a) płatności gotówką, ew. kartą (o ile taka opcja będzie oferowana przez firmę kurierską) kurierowi z firmy DPD przy odbiorze przesyłki. https://www.dpd.com.pl/

b) transakcji kartą płatniczą w Paczkomacie firmy InPost. https://www.paczkomaty.pl

c) płatności gotówką, ew. kartą (o ile taka opcja będzie oferowana przez placówkę lub pracownika Poczty Polskiej) kurierowi lub w placówce Poczty Polskiej

 

Podane powyżej formy płatności oraz terminy ich realizacji mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych warunków świadczenia usług przez operatorów płatności i banki, a także od okoliczności, na które ani sklep, ani banki czy operatorzy nie mają wpływu, takich jak wydarzenia losowe, a szczególności przerwy w dostępności do Internetu, przerwy w świadczeniu usług, itp. Niektóre Towary mogą mieć w szczególnych przypadkach ograniczone metody płatności. Dotyczy to zwłaszcza przypadków sprowadzenia zamawianych Towarów z innego magazynu niż magazyn własny Sklepu, o czym Klient będzie informowany na etapie składania Zamówienia za pośrednictwem formularza Zamówienia. 


Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.

  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Ireneusz Kalinowski IRMEDIA, ul. Powsińska 75 lok. 42, 02-903 Warszawa lub na adres: ul. Czerska 26/28, lok. 43a, 00-732 Warszawa, lub na adres poczty elektronicznej: sklep@severin.sklep.pl, numer telefonu +48 22 402 46 13, +48 501 752 462.

  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.

  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Ireneusz Kalinowski IRMEDIA, ul. Powsińska 75 lok. 42, 02-903 Warszawa lub na adres: ul. Czerska 26/28, lok. 43a, 00-732 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@severin.sklep.pl, numer telefonu +48 22 402 46 13, +48 501 752 462.

  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.


Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;

    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
DPD Krajowa (DPD Classic) DPD Krajowa (DPD Classic) 1-2 dni 20,00 zł brutto
DPD Krajowa za pobraniem (COD) DPD Krajowa za pobraniem (COD) 1-2 dni 23,00 zł brutto
DPD Niemcy DPD Niemcy do 14 dni roboczych 40,00 zł brutto

Powiązane produkty

(W tej samej kategorii znajdują się jeszcze 18 produkty)