Przelewowe ekspresy do kawy z termosem - Ekspres do kawy z 2 dzbankami termicznymi SEVERIN KA 9234 -

Ekspres do kawy z 2 dzbankami termicznymi SEVERIN KA 9234

160,00 zł (Brutto)
Zobacz Warunki Dostawy
Ilość
Dostawa w ciągu 3 dni roboczych

  • 2 termosy z zakręcanymi pokrywami, które zachowują aromat kawy

  • odchylany pojemnik na filtr nr 4 z zaworem zapobiegającym kapaniu

  • podświetlany włącznik i wyłącznik

  • funkcja automatycznego wyłączania

  • wskaźnik poziomu wody

  • schowek na przewód

Akcesoria i części zamienne:

  • TK 5536  termos z zakręcaną pokrywą

Severin
KA 9234

Opis

Moc
800 W
Kolor / materiał
czarny
Waga netto
1.97 kg
Wymiary: długość x szerokość x wysokość
30 x 22,5 x 35 cm
Pojemność termosu
do 8 filiżanek (ok. 1 l )
Pojemność zbiornika na wodę
1,2 l
Nowy produkt

Sklep www.severin.sklep.pl oferuje i akceptuje następujące formy płatności za zamówione towary:

 1. Płatność elektroniczna przed odbiorem (przedpłata całej ceny za zamówiony towar) za pomocą

a) płatności za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl, za pomocą kart kredytowej i płatniczej lub szybkiego przelewu internetowego. Od strony technicznej polega to na przekierowaniu podczas transakcji zakupu do strony serwisu Przelewy24.pl i zalogowaniu się za pomocą danych dostępowych bankowości elektronicznej do swojego konta. Więcej informacji o serwisie Przelewy24.pl znajduje się pod następującym linkiem. http://przelewy24.pl/. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

b) przedpłaty bezpośredniej na konto sklepu, jeśli zostanie wybrana taka forma. Szczegółowe dane do wypełnienia danych do przelewu znajdują się poniżej:

IRMEDIA Ireneusz Kalinowski; Bank: Santander Bank Polska SA; Nr konta: 19 1910 1048 2215 8292 9322 0001

Informujemy, że w przypadku tej formy zapłaty (przelewu na konto) zamówiony produkt będzie zarezerwowany do 7 dni maksymalnie. Przy dokonywaniu przelewu konieczne jest podanie numeru zamówienia wygenerowanego przy składaniu zamówienia.

c) przedpłaty za pośrednictwem systemu PayPal. Do skorzystania z tej formy płatności konieczne jest posiadania aktywnego i poprawnie skonfigurowanego konta PayPal. Informacje o systemie PayPal - https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/home

2. Płatności za pobraniem za pomocą

a) płatności gotówką, ew. kartą (o ile taka opcja będzie oferowana przez firmę kurierską) kurierowi z firmy DPD przy odbiorze przesyłki. https://www.dpd.com.pl/

b) transakcji kartą płatniczą w Paczkomacie firmy InPost. https://www.paczkomaty.pl

Podane powyżej formy płatności oraz terminy ich realizacji mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych warunków świadczenia usług przez operatorów płatności i banki, a także od okoliczności, na które ani sklep, ani banki czy operatorzy nie mają wpływu, takich jak wydarzenia losowe, a szczególności przerwy w dostępności do Internetu, przerwy w świadczeniu usług, itp. Niektóre Towary mogą mieć w szczególnych przypadkach ograniczone metody płatności. Dotyczy to zwłaszcza przypadków sprowadzenia zamawianych Towarów z innego magazynu niż magazyn własny Sklepu, o czym Klient będzie informowany na etapie składania Zamówienia za pośrednictwem formularza Zamówienia.

Pobierz

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

    5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

    8. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

    9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;

    10. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;

    11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.

  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Ireneusz Kalinowski IRMEDIA, ul. Powsińska 75 lok. 42, 02-903 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej: sklep@severin.sklep.pl, numer telefonu +48 22 402 46 13, +48 513 144 638.

  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.

  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Ireneusz Kalinowski IRMEDIA, ul. Powsińska 75 lok. 42, 02-903 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@severin.sklep.pl, numer telefonu +48 22 402 46 13, +48 501 752 462.

  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XI. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. Wszystkie Towary marki SEVERIN oferowane w sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję, o ile nie podano innej informacji przy danym Towarze.

  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.

XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;

    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
DPD Krajowa (DPD Classic) DPD Krajowa (DPD Classic) 1-2 dni 20,00 zł brutto
DPD Krajowa za pobraniem (COD) DPD Krajowa za pobraniem (COD) 1-2 dni 22,00 zł brutto
Paczkomaty InPost Paczkomaty InPost 1-2 dni 18,00 zł brutto
Paczkomaty InPost za pobraniem (COD) Paczkomaty InPost za pobraniem (COD) 1-2 dni 20,00 zł brutto
DPD Niemcy DPD Niemcy do 14 dni roboczych 40,00 zł brutto

Powiązane produkty

(W tej samej kategorii znajdują się jeszcze 19 produkty)